Nu börjar Valrörelsen – Var med och påverka Vänsterpartiet Halmstads politik!

Kamrater!
Nu drar vi Vänsterpartiet Halmstad igång vårt arbete med valrörelsen 2014!

Under hösten kommer vi att börja vårt arbete med att formulera den politik som vi kommer att gå till val på. Vi bjuder därför in medlemmar och sympatisörer till ett antal grupper som ska arbeta med vårt kommunalpolitiska program. Vi kommer också ha en grupp som börjar arbeta med valplanering inför 2014.

Vill du vara med i en, eller flera av dessa grupper (se nedan), så vill vi gärna ha din intresseanmälan till [email protected]. Vi vill gärna ha din intresseanmälanföre den 16:e september med namn, mejladress och telefonnummer som vi kan nå dig på.

Har du frågor kan du också höra av dig till [email protected], ringa ordförande Tania Bengtsson på 0709 166 397, eller komma till lokalen på Snöstorpsvägen 10E (måndagar mellan 15.30- och 18).

Alla som är intresserade av vänsterpolitik och vill förändra samhället till ett solidariskt sådant är välkomna att vara med! Ta gärna med vänner och bekanta!

Efter vårt medlemsmöte 17:e september kommer arbetet i grupperna att påbörjas.
/Vänsterpartiet Halmstad

Dessa grupper finns att välja på:
• Barn och utbildning
• Bygga och bo